Prijava za obuke i uslovi plaćanja
Admin Training Centar (ATC) odobrava nekoliko modela plaćanja, a procedura koju polaznici prolaze prilikom prijave za obuke se sastoji od sledećih koraka:
- prijava
- rezervacija
Prijavom se smatra inicijalni kontakt prilikom kog zainteresovani polaznici mogu da dobiju sve osnovne informacije u vezi sa ATC i obuke u ATC-u, kao i da eventualno ostave svoje kontakt podatke kako bi ih obaveštavali o svim novinama u ATC-u (zakazanim obukama, promocijama . . . ).
Rezervacija podrazumeva dva koraka:
- uplatu minimalno 30% od cene obuke za koju se polaznik prijavio;
- potpisivanje Ugovora o pohađanju kursa, koji potpisuju svi polaznici Admin Training Centra.
Fizička lica uplatu mogu obaviti na nekoliko načina:
- elektronskim putem;
- u svakoj banci ili pošti;
- dolaskom u prostorije Admin Training Centra (gde ujedno mogu i potpisati ugovor).
Primer uplatnice: